Torsdag 23 juni 2011

Halluuu, shit vilket ösregn det är idag! Helt perfekt för då får jag och Anna ännu en till anledning till att bara ligga hemma och slappa! Jag vaknade upp imorse och kände mig lite täppt i näsan så jag måste definitivt vila upp mig så jag kan jobba, midsommar blir nog inte så party för min del! Anna och jag funderar på att gå ner till den lilla pizzerian och köpa pizza, det har jag inte ätit sen jag var i Indien så det skulle vara gott asså! 

Såg den här bilden på min vän Kenzas blogg igår och tappade typ hakan, haha vilka är dessa människor och vad har dom gjort med Bill och Tom?! Jag gillar det iofs, de har vuxit upp! ;)


Nu ska jag vara social med min Anna, vi hörs igen senare idag ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0