Torsdag 30 juni 2011

Är det inte helt otroligt, imorgon är det 1a juli.. om tiden fortsätter gå såhär fort så kommer det snart vara höst.. OCH JAG ÅKER TILL SYDAMERIKA!! =) Känns inte sådär jättejobbigt faktiskt, hehe. Jaja, det där med att hålla alla tummarna för att jag skulle vara 100 % frisk idag höll inte helt, jag mår dock mycket bättre men är fortfarande snuvig! Så det blir en innesittardag för mig tills kl halv fyra då jag måste åka till jobbet! 

Det blir lite tråkigt att bara sitta i kassan när jag jobbar men jag vill inte överanstränga mig så jag väljer att sitta in princip hela passet! Det är ju bara ett 6-timmarspass så det är nog ingen fara i alla fall! Nu ska jag fortsätta titta på nya laptops på internet, den jag har nu har jag haft sen studenten (alltså 3 år sedan) och fläkten är sönder så den låter så himla högt att vi måste stänga min dörr när datorn är på ifall någon vill se på TV i vardagsrummet! Gissa då hur jobbigt det är att sitta vid den och surfa då! Äeh, måste ta tag i det här!


Funtar på denna som kostar 4500 kronor, syrran har en Samsung också fast en bättre då hennes kostar 6000 kronor idag. Jag måste verkligen ta tag i det här för min laptop kommer typ crasha snart!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0