Torsdag 9 juni 2011

Tjatja! Nu är jag hemma hos Sandra och ska snart börja röra mig mot tunnelbanan, dags att jobba igen! Igår körde jag 2 pass och efter vi stängt butiken så gick Sandra och jag hem till henne och hängde med Johan och Tuva, sen sov jag kvar där igen! Med tanke på att hon bor i stan så får jag en timmes sovmorgon när jag jobbar dagpassen, sjukt värt! Jag börjar om en stund och kör passet 9-16.15 och sen måste jag direkt hem för att hjälpa till med maten inför Elviras student! Känner mig halvpepp till det för att vara ärlig, men gör det för mammas skull!

Jag och min ängel Sandra förra veckan, vad skulle jag göra utan dig?


Hörs säkert under min lunch igen annars ikväll! Kramkram


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0