Trevlig kväll!

Tänk vad vänner kan göra ens dag! =) Jag hade en ganska dålig dag i början och var lite nere, så åkte jag till Jarlaberg och mötte Marcello och blev genast på bra humör igen! Vi gick hem till Stella och Nima där jag berättade lite om min resa i Indien och så fikade vi! Stella bjöd även på pannkakor med jordgubbssylt och päronglass, mwaah! Jag hann bara stanna i 1,5 timme innan jag behövde åka in till Slussen igen för att möta upp Sandra! 

Sandra och jag tog en långpromenad på stan innan vi till slut hamnade på en pub som vi länge pratat om att gå till! Queen's Head heter den och ligger högst upp på Drottning-
gatan (inte mot gamla stan utan andra hållet), lite brittiskt inspirerad med soft inredning! Vi satt där ett par timmar innan vi drog oss hemåt, Sandra skulle skypa med sin kille! Nu ska jag snart gå och lägga mig, imorgon blir det lunch i stan i en park med några vänner! 

Jag var duktig och valde att ta en kopp te istället för vin, eftersom jag fortfarande är lite
snuvig! Det var mysigt iaf, tycker ändå inte det är gott med alkohol om man inte är frisk!


Sov så gott! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0