Bilder från igår!

Såhär såg jag ut igår!



Josse och Viran på pendeltåget, påväg hem till Anna :P






Sisters!

Mina finaste Ego och Börnie!



åååååååååhhh åka Pendeltååååååååååååååg


Beef Eater



Skotten som spelade, kolla in oss haha drooool! Det bästa var när jag stod och pratade
med honom i barene efteråt så kommer Filip fram och drar i mig för han vill röka, jag
sa till honom efteråt "vaför behövde du dra mig därifrån assface!!" Han ba titta på mig
och ba "öh sorry för att jag drog dig ut från farfar!" Haha han var manlig!!!!!!!




2 tyskar som joina oss ett tag..


Viran och jag påväg vidare!


Nu ska jag ta mig en dagspromenad till centrum, på vägen dit ska jag ringa min finaste Mirre! Haha vi har planerat det här samtalet länge så vi ska kunna ringas under en tid då vi båda har tid att prata, saknar henne så mycket!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0