Bilder från kryssningen!

På båten! Nisse, Amanda, brorsan och jag delade hytt!


Såhär såg jag ut på kryssningen, jeans och en tröja jag köpte på H&M igår innan vi åkte! Jag köpte ju även den svarta byxdressen med volanger som jag berättade om men det kändes inte riktigt läge för att vara så finklädd igår, Countrystyle är mer avslappnat! 


När vi kom upp till Vinbaren så stod Totte och pappa på scenen för att rigga innan spelningen! De gick ju på ett par timmar innan oss eftersom de skulle spela!

Nisse, Anna-Karin (Peters fru) och Amanda i vinbaren!

Pappa satte sig ner med oss ett par minuter innan spelningen, fierce-min!  



Nisse, Amanda, brorsan och jag skålade med champagne innan deras spelning!



Så började spelning nummer 1! Peter på banjon och pappa på gitarr i bilden, pappa & 
Peter har känt varandra sen dom var nio år och är idag båda 65 år.. så häftigt!






Direkt efter spelningen fick pappa ringa mamma som ringt och ringt flera ggr under
spelningen så hon fick höra pappa sjunga & spela, så de hade ett kärlekssamtal efter :)


Middaaaaaaag!




Repade inför gig nr 2, New Strangers my ladies and gentlemen!


Front row ;)



Världens bästa pappa!



Ett band som spelade efter New Strangers som jag tyckte var riktigt bra, han utan
skor och hängselbyxor går verkligen in hela vägen för country ;)

I pauserna mellan banden hade vi inte så mycket att göra så då åkte kameran upp :P

reeeeeetaaards   


Vid scenen


Pappa och brorsan är så lika!

Läggdags..

"Frukost" på lunchbuffén dagen efter kl 12.30 med Nisse & Amanda! Yep, satte bara på
mig samma kläder som igår då vi bara skulle gå upp, äta, se New Strangers & sen gå av!




Jag och syrrorna gick ut på däck, det var kallt och grått med isblock som flöt runt i
vattnet.. ååh vad jag längtar till våren och sommaren, då är Sverige bäst bäst bäst!







Peter rockar sin banjo, riktigt duktig är han vilket är väntat efter att ha spelat i 40 år!


Mamma ringde igen så fick hon höra 2 låtar, varav en som pappa sjöng alla verser i!   




Bobby, han rockar sin mandolin!



Dags att gå av båten!



New Strangers
Fr v: Curt Berglund, Totte Bergström, Peter Lundblad, Bobby Ahl & Kjelle Wanselius

Ni finner deras Myspace HÄR

Tack New Strangers för en sjukt härlig kryssning med er musik, även andra band som var riktigt duktiga! Country är så sjukt bra och banden spelade massa gamla klassiker! =) Nu ska jag göra lite te och sen gå och lägga mig, jobbar dagpass imorgon! Puss sov gott!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0