Saknar resandet.

Jag köpte flera skivor i Indien när Sandra och jag var i Varanasi, jag lyssnar på låtarna från skivorna hela tiden här hemma! Idag fick jag ännu en otrolig hemlängtan till Indien och fick t o m lite tårar, det bandet jag har bundit med Indien nu är så sjukt starkt och jag tycker det känns så jobbigt att det kommer ta lång tid för mig att komma tillbaka.. Sandra och jag pratar nu på internet och vi båda saknar Indien så otroligt mycket, det landet är fullt av kärlek!! Just nu vill jag verkligen bara ut och resa igen, leva i min ryggsäck och se världen.. 

Jag & Sandra i underbara Pushkar en tidig morgon, vackra soluppgången!


Mina ryggsäckar är allt jag behöver egentligen, och vad jag saknar mina killar =(


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0