Hemma!

ÅH, vad skönt det är att vara hemma igen! Jobbat 8 timmar idag (träffade äntligen underbara Jasmine som är min jobbarkompis men har varit sjuk under tiden jag jobbat hittills) och handlade sedan lite frukt, mat och bär och gick sedan till T-centralen för att åka hem i snö/slaskstormen! När jag kom hem så fixade jag en macka och lite yoghurt med bär och bytte sedan om till mina favoritbyxor från Indien! Nu ska jag bara mysa hemma tills jag ska gå och lägga mig ikväll, på sin höjd kan jag ta en kvällspromenad om det slutar regna!!

Jag i mina favoritbyxor i Pondicherry, Indien!


Jag är så trött och slut så att bara sitta inne en hel kväll behöver jag verkligen! Så på ett sätt tackar jag för skitvädret idag ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0