Hemmakväll med systrarna!

Nu kom jag precis hem från jobbet, mötte upp Viran i centrum på vägen hem för att handla lite mat! Nu är Viran, Bonnie, Mika och jag hemma här och ska bara softa, vi är alla sega efter att ha gått och lagt sig sent igår! Nu ska jag fixa min garderob, kläderna är ett kaos där inne och i byrålådorna men jag har inte orkat ta tag i det sen jag kom hem från Indien! Måste fixa klart det fort för sen blir det middag och Sagan om konungens återkomst eftersom alla gick och la sig innan vi hann se den igår, inte för att vi inte har sett den 100000 ggr redan men dom är så bra!!

Jag byter alltid om till myskläder så fort jag kommer hem på kvällen, de bästa kläderna!


Ha en trevlig måndagskväll!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0