Lång promenad i solen!

Hejhej! Åh en sån härlig dag det har varit, lagom varmt och klarblå himmel! Jag tog en promenad till centrum som sagt och hyrde Sagan om ringen tre extended version! Vi såg ju inte klart den förra gången plus att det var inte extended och den versionen har vi inte sett på flera år, så ikväll ska Viran göra sin kända köttfärssås och så ska vi bädda ner oss i sofforna på nedervåningen =) Riktigt skönt med en ledig dag!

Jag började nyss med att försöka röja i mina garderober (nej, jag kom aldrig till skott med det förra gången) och jag har knappt hunnit börja så är maten snart klar och jag måste då börja göra salladen! Eftersom Elvira går i skolan imorgon så måste vi börja titta på filmen ganska snart för den är så pass lång.. Well, får ta tag i garderoben imorgon men då måste jag gå upp tidigt för jag har mycket att hinna med imorgon!

Klädkaoset i mitt rum


Viran fixar sin underbart goda köttfärssås!


Tredje gången gillt!!


Ha en mysig söndagskväll allihopa ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0