Lördag 19 mars 2011

Så.. TRÖTT! Har snoozat i 40 minuter och tillslut tvingat mig själv upp, nu har jag bara 20 minuter på mig att steka kött och äta frukost innna jag måste ta cykeln till jobbet! Skönt att solen lyser så man blir upp-piggad i alla fall, jag blir dock inte lite avundsjuk när jag går in på facebook och ser att mamma, pappa, eva och raffe (dom är i Sri Lanka) lagt ut en video från idag när de hoppar i vågorna i ett blått vatten!

Även min Anna har smsat mig från Thailand där hon är i 2 veckor i den vita sanden, tänk att för 1 månad sen var detta jag som satt på paradisstränder och njöt! Eller red kameler ute i öknen, besökte ashrams uppe i bergen.. mwaah snart åker jag igen, resa är något av det BÄSTA som finns! =) 

Trött litet Tillerilltroll..


Jag kommer hem runt 19-tiden ikväll, ha en fin lördag i solen ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0