Lördag 26 mars 2011

Halluuu! Första gången sen i måndags när jag inte behövde ställa klockan, vad jag behövde sova ut! Det blev inte en så sen kväll igår men ganska konstig, träffade på så många oväntade människor och det var vänner som var ledsna för grejer och då blev jag också ledsen! Men vi hade skittrevligt innan i alla fall, det var gamla vanliga gänget Jonas Aron Filip och jag sen finaste Carolina var äntligen med (hon pluggar så mycket att hon typ aldrig har tid lr ork att haka på ut).

Sen var såklart Lisa och Anders med från Rådhuset, vi satt kvar tills dom stängde och sen åkte jag hem! Såklart tajmade jag inte bussen så jag gick i minusgrader från Lidingö centrum, jag orkar inte dom här förnedrans bussarna som aldrig går på nätterna!! Hur som helst, idag ska jag och systrarna dra till stan och inhandla presenter till vår fina morfar som fyller 75 år imorgon! Sen ikväll har vi planerat en myskväll här hemma men igår sa Aron och Jonas att jag borde komma till klubben de jobbar på för det är hiphopkväll där då, wah får se, ska ju ut till Patricia imorgon och 3 dagar i rad är lite väl..!

Det var inte direkt en kväll för foton men jag har 2 för er i alla fall!


@ Carmen


Ha en fin dag, värsta soligt ute ju! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0