Lugn fredagskväll, hör och häpna!

Hallu! Kom hem från jobbet vid sex-tiden men fastnade i soffan i vardagsrummet för att prata med mamma om dagen! Det känns bra att jobba mycket igen men ganska segt att jobba med samma grejer som innan, men det är pengar! Alla bangar utgång ikväll oxå vilket suger för jag vill så himla gärna dansa, men istället har jag ätit middag hemma med päronen och nu ska jag åka hem till Sofia för att ha en mysig hemmakväll med mina bästa Cissi och Sofia! Min älskade Sofia slog i huvudet för några dagar sedan och åkte på en hjärnskakning så därför blir det en riktigt lugn kväll! 

Imorgon har frugan Mika lovat mig en najs dansutgång så jag får hålla mig tills dess, som det ser ut nu så blir det inget jobb i helgen så då kan jag ta det lugnt och även träna imorgon =) Nu ska jag bege mig, tänkte gå från centrum hem till Sofia vilket är runt 3 km då jag satt i kassan så mycket idag att jag knappt rört på mig! Vi hörs imorgon igen babes, hoppas ni får en grym fredagskväll/natt ♥ 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0