Måndag 14 mars

Hejhej! =) Jag är så stolt över mig själv, innan jag åkte till Indien så var det tider då jag inte kom upp på morgonen.. Det var helt omöjligt för mig och jag sov även fast alla mina klockor stod och ringde! Nu kommer jag upp av mig själv på första ringningen och har inte försovit mig en enda gång, asskönt! Hur som helst, idag jobbat jag till 15.30 och sen ska jag åka direkt till Söder för att gå på möte hos Stadsmissionen angående att jobba där 2 ggr i veckan som volontär och lära invandrare som hamnat på gatan för de inte kan vårt språk och då inte kan få jobb svenska!

Mötet slutar klockan 18 och då åker jag hem för att ha filmkväll med syrrorna, Bonnie, Mika och Daniel så vi hörs igen runt 19-tiden ikväll! Dock lägger jag ut en video från i lördags när New Strangers uppträder om nån kvart ♥

Postat av: ANNE

godmorgon, härligt med måndag - right? ;)

2011-03-14 @ 07:46:01
URL: http://favs.se/mode

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0