Måndag 2 mars 2011

Hejhej! =) Åh gud vad jag behövde dessa 10 timmars sömn! Viran och jag låg och tittade på Luftslottet som sprängdes igår kväll så jag kom i säng runt 12-slaget men somnade ganska fort! Idag hade jag tänkte åka och träna innan jobbet men jag har fortfarande en fruktansvärd träningsvärk (har typ svårt att ställa mig upp pga träningsvärken i magen) + att jag måste hinna städa innan jag åker till jobbet!

Jag jobbar 16-20 idag och sen ikväll ska Viran och jag ha filmkväll med den andra Harry Potter-filmen! Inatt kommer päronen hem från Sri Lanka så vi måste ha fixat huset rent tills dess och jag orkar inte ställa mig och städa när jag kommer hem från jobbet ikväll!

Min bebbekusin & jag igår hos mormor och morfar, fler bilder därifrån kmr senare idag!


Nu ska jag äta frukost och ringa frugan, vi har en del att prata om efter helgen haha :D


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0