Måndag 21 mars 2011

Godmorgoon! Sitter här vid datorn och lyssnar på Walt Disney soundtracks efter en skön morgonspringrunda innan frukost! Haha, jag låter som en poet när jag skriver såhär men jag älskar glada morgonar, då är det givet att resten av dagen ska bli bra! =) Idag ska jag fixa i mina garderober och planera lite inför onsdag då jag ska börja volontärarbeta på stadsmissionen!

I eftermiddag klockan 17 så ska jag träffa en tjej som heter Sara, hon och jag ska tillsammans hålla i en timme på stadsmissionen på onsdag och försöka börja lära 6 stycken människor svenska! Det känns jätteskönt att få träffa henne idag så vi båda kommer dit lite förberedda, både hon och jag har jobbat på en skola i ett U-land (hon i Sri Lanka och jag i Indien) för att lära ut engelska så vi har ungefär samma bas!

Igår när vi såg på Sagan om ringen 3, vad jag grinade som vanligt!

"Men Kasper, lägg dig neer"

"Nej, gå inte!!"  

"Jaaa, han satte sig" :D   

Imorse när jag gick upp så satt Kasper som en säck potatis mitt i soffan och när han såg
mig så gav han mig blicken "the couch is miine!" haha


Tog en springrunda idag innan frukost!



Nu måste jag äta frukost, hörs senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0