Måndag 7 mars 2011

Shaluum! Ugh, vad trött jag är men jag har märkt hur lätt jag har för att komma upp sen jag kom tillbaka igen! Min mobil ringer och jag är uppe, innan var det ju flera morgonar som mamma behövde komma in och väcka mig för jag inte vaknade av väckarklockan! Men aah *peppar peppar ta i trä* att det håller i sig!! Jaja, idag jobbar jag från 8 till 16 och sen ska jag faktiskt klippa mig! =) Orkar inte ha såhär långt hår så jag ska klippa typ axellångt och klippa upp det lite och fixa sneluggen!

Slänger upp en till bild på mig och frugan Mika från i lördags!


Har precis fixat min lunchlåda och ska nu klä på mig och åka, ha en bra dag så hörs vi ikväll när jag kommer hem från frisören! Puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0