Morfar 75 år!

Igår fyllde vår morfar 75 år så Amanda, Nisse, Viran och jag åkte över dit på eftermiddagen och var där på middag tillsammans med moster och hennes lilla dotter (vår kusin) Emma! I somras så var jag med Emma konstant när jag var på landet, jag hon och Peter (Emmas pappa) tog en morgonpromenad med Emma varje morgon innan frukost och sedan tog vi morgondopp! =) 

Vi hade i alla fall en jättetrevlig kväll igår och åt jättegod mat som alltid hemma hos dem! Amanda och Nisse körde sedan hem mig och Viran till Lidingö innan de åkte hem till sig, så himla snällt för vi båda var HELT slut! Jag hade sovit så pass lite natten innan och Elvira hade sprungit premiärmilen ett par timmar innan vi åkte dit! 

Vad jag hade saknat min fina kusin Emma, yngstingen!




Tacogratäng, min favoriträtt av mormor så självklart gjorde hon den! Och till efterrätt så
gjorde de blåbärspaj som är Amandas favorit, de är så fina!!


Mormor och morfar hade sparat min julklapp som jag fick nu istället, så himla snällt! =)


Jättetrevlig kväll ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0