Mot Söder för möte!

När jag var påväg hem idag så var det molnigt men när jag drar ut och springer 6 km så sticker solen fram igen! Nu har jag precis duschat och slängt i mig lite mellanmål, ska åka tillbaka till stan nu för kvällsmöte på Stadsmissionen! Det känns bra för jag och Sara har en del frågor och synpunkter att ta upp med kursledaren för måndagar och torsdagar (Sara är kursledare för våra onsdagar) så vi kan prata ihop oss lite och lär ut i ungefär samma tempo!



Lunch idag, min älskade sallad med ostomelett och keso!


Hörs ikväll igen vid 20-tiden, skriv gärna till mig om ni är intresserade att börja hjälpa till hos stadsmissionen också! Det är inte mycket tid som krävs och det är en väldigt god gärning :)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0