Onsdag 23 mars 2011

Godmorgon! =) Idag är det en riktigt spännande dag, jag och Sara ska hålla vår första lektion på Stadsmissionen för att lära ut svenska! Vi möttes ju i förrgår på ett fik och diskuterade hur vi skulle gå tillväga och la upp en skiss på det, idag ska vi improvisera lite utefter det och efter hur duktiga "eleverna" är! Detta hålls 1 timme på förmiddagen, efter det ska Sara och jag planera mer noggrant inför de nästa lektionerna (vi kommer ha 1 timme i veckan varje onsdag i 2 månader som det ser ut nu) över lunch och efter det ska jag till gymmet en sväng!

Vid 17-tiden ska jag tillbaka till Stadsmissionen igen för möte angående lektionerna, det passar perfekt att mötet är satt samma dag som min och Saras första lektion! Alla frågor och synpunkter vi kommer att ha kan vi då ta upp på mötet senare samma dag! Det blir en lång men lärorik dag, inte bara för de vi ska lära ut till utan även för mig och Sara! För er som inte har hängt med så är detta inget betalt jobb utan detta gör vi som känner att vi vill hjälpa till frivilligt! 



Jag bloggar igen när jag kommer hem vid 20-tiden på kvällen, önska mig lycka till!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0