Sander är hemma ♥

Pass på nu kom hon! Sander är hemma, helt underbart! =) Jag gymmade ett tag idag och körde slut på mig helt vilket var skitnice! Sen åkte jag in till stan en sväng och kollade lite i affärer (fick med mig ett par jeansshorts, kan visa senare) då jag var lite tidigt, sen mötte jag upp Erica för lunch/middag! En timme senare var det dags att gå till centralstationen för att vänta in Sandra, där mötte vi Johan vilket är en nära vän till Sandra och även pojkvän till Tuva som var med oss i tre veckor i Goa! 

Sandra kommer nu bo inneboende hos Tuva vilket är skitnice, de har ett asbra läge mitt i city! Så vi satte oss alla på Skybar och efter en stund kom även Filip och joinade! Vi satt inte allt försent eftersom vi ska köra en fet All In kväll imorgon (Aron, Mika och jag har taggat hela veckan haha) så jag kom hem redan halv tolv! 

Sander ♥


På Skybar, Eric ville nog inte vara med på bilden tror jag! 


Stockhooolm i mitt hjärta!! 


Efter en stund kom Tuva som var med oss i tre veckor i Goa! =) 


Tillan & Eric ♥


Nu ska jag sova, är så himla trött men vi hörs imorgon babes!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0