Sen kväll!

Jag och bussarna här går inte ihop sen jag kom hem från Indien, jag vet inte hur många bussar jag har missat nu men denna gång var det faktiskt pga en för tidig tunnelbana! Suck, det är ment to be att jag ska gå hem varje gång, men denna gång protesterade jag och väntade faktiskt på nästa buss hehe.. Jag hade ju både träningsväskan med mig och så hade jag handlat på jobbet! 

Hur som helst, en rolig grej var att jag kom på att mamma och jag har pratat 2 ggr sen dom kom hem och båda gångerna har vi pratat i sömnen! Först imorse när hon väckte mig så bara babblade jag så tillslut gav hon upp, och nu ikväll ringde jag henne och mamma svarar helt borta och säger att hon är på massage! Jag frågar vad hon pratar om då klockan var halv elva på kvällen och då svarar hon bara att hon skulle på massage men nu är hon hemma, då hör jag pappa i bakgrunden säga att mamma pratar knas och då börjar mamma skratta åt sig själv haha =) 

Mamma & jag i somras!


Nu måste jag sova, ska ju upp klockan 7 igen så vi hörs då istället! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0