Soft kväll med vänner!

Hallo! Kom hem för en stund sen och satte mig då framför TVn och åt Virans asgoda köttfärs med lite avocado till och bröd! Sjukt gott, det behövde jag efter ingen middag + att jag gick från ropsten hem! Ja, jag missade bussen IGEN men det var faktiskt tunnelbanans fel denna gång som var jättesen! Jag jobbade till kl 20 ikväll och mötte sen Mika & Filip så satte vi oss på ett hak vid Skanstull och snacka skit (bokstavligt talat, Filip är en sån mupp ibland haha)! Vi drog oss runt 12-tiden och dom kom ju hem fort såklart men mina bussar går typ 3 ggr om året!! 

Nu ska jag sova i alla fall, päronen borde komma hem om typ 2 timmar så jag får träffa dom imorgon och höra om deras resa! Sov gott ni som fortfarande är vakna ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0