Söndag 20 mars 2011

Godmorgon/Goddag! Hoppas allt är bra med er, jag mår toppen med vår härliga sol som sticker fram! Igår hade jag och Cissi en.. jaa Cissi&Tillankväll i ett nötskal haha, vi kunde inte bestämma oss för vart vi skulle och hamnade tillslut på Södermalm ett ställe som ligger typ bakom medistorget! Jag har varit där en gång tidigare med Coop-gänget för typ 2 år sedan och då mindes jag det som ett soft ställe, men nu var det typ helt tomt! Dock kom det fler människor sen men de öste på med schlagermusik och människorna där var iinte roliga..

Så vid 12-tiden bestämmer vi oss för att dra till en klubb där mina killkompisar står vakter, men när vi ringde dom fick vi inget svar så då drog vi inte dit för vi visste inte vart det låg! Det som var så skönt var att Cissi hade bilen (så hon drack såklart inget) så efter ett tag liftade hon mig hem och sen åkte hon hem till sig! När jag kom innanför dörren så kände jag verkligen hur TRÖTT jag var! Jag la mig i soffan och somnade på en gång och sov till kl 12 idag, detta är min första lediga dag sen förra söndagen! Jag har legat i soffan hela dagen med min kissekatt och gråtit till långfilmer på TV1000 ända tills Elvira kom hem för typ en halvtimme sen! Sån skön dag, detta behövde jag!! Att inte göra någonting utan baara slappa!

Igår på Södermalm ett ställe, aldrig igen haha! 



Vi satt i ett hörn för att gömma oss för några killar vi inte orkade prata med, Cissi och
jag måste verkligen jobba på att säga ifrån om vi inte vill prata med vissa killar haha..

Hehe jaa, Cissi och jag är speciella tillsammans.. Nu ska jag ta en promenad till centrum för att hyra film tills ikväll, hörs sen ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0