Stadsmissionen - frisören - springtur - bio

Så härligt med en ledig dag, jag hinner helt plötsligt med så mycket! Jag var ju på stadsmissionen imorse och höll i en lektion, det gick inte lika bra som förra gången då jag och Lars inte har jobbat tillsammans innan men vi gjorde så gott vi kunde! Efter det åkte jag hem och vände en snabbis innan jag tog mig till centrum för att gå förbi min fina frisör Debbie, hon lovade att noppa mina ögonbryn i utbyte med att jag köper henne en mjölk haha =)

Nu är jag hemma igen och har precis ätit lite lunch, ska snart ut på en skön springtur i solen! Ikväll blir det bio med frugan och imorgon kommer äntligen storasyster Sandra hem, Erica och jag kmr tagga på centralstationen redan 2 timmar innan!! =)

Nu tar jag milen!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0