T R Ö T T

Herrejesus jag är så himla trött! Jag kom i tid till jobbet imorse trots att jag lyckades släppa ur all luft ur cykeldäcken när jag skulle pumpa dom, när syftet var att fylla däcken såklart.. Så jag fick slänga in den i garget igen och springa ner till bussen som jag precis hann med! Jag jobbade på i 8,5 timmar (även fast mina ögon har släpats i marken), jag har varit helt slut! Jag som tänkte ta en springrunda nu innan middagen men det får helt enkelt ställas in, jag orkar inte röra mig! Ska på min höjd ta en kort promenad efter jag ställt ner soptunnan då det är en sån härlig kväll! Jag måste verkligen komma i säng i tid ikväll, Viran och jag ska se på Avatar och sen blir det sängen!

Sovande Tillan för nån vecka sen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0