Tisdag 29 mars 2011

Morrnmorrn! Mamma försökte väcka mig runt nio-snåret imorse, hon skakade mig och sa mitt namn om och om igen men jag var helt borta efter för lite sömn! Jag kunde inte säga hej så jag typ mumlade (fortfarande halvsovandes) så tillslut gav hon upp och ba hejdå då! Nu när jag vaknat är ingen hemma haha, bästa välkomnandet mamma fick av mig lixom! =) Well, idag ska jag åka till gymmet och köra ett långt härligt pass innan jag jobbar ikväll!

Jag kör stängningspass på jobbet så jag slutar 22.20, det jobbiga är att jag ska upp runt 7 imorgon igen för jag ska hålla en lektion på Stadsmissionen med Sara som varje onsdag! Det är bara en timme och sen har jag inget att göra så jag klarar av det, bara jobbigt att komma hem så pass sent och veta att man ska upp ca 8 timmar efter man har satt foten innanför dörren hehe..  

Hittade en bild på mamma & Eva från Sri Lanka som Eva lagt ut på facebook, haha fyfan vad skönt det känns och nu är dom oxå hemma.. Såg ut genom fönstret och upptäckte att det snöa, welcome HOME!!


Can't say I don't know the feeling.. Bara att Indien börjar kännas så långt borta nu, som en dröm och jag vill inte att det ska vara så.. Måste iväg snart igen så jag inte tappar det!! Nu ska jag fixa frukost och packa ner träningskläderna, hörs snart igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0