Torsdag 24 mars 2011

Godmorgon! Har ni tänkt på hur humöret svänger när solen sticker fram än om det är grått och molnigt ute? Jag kan förstås bara prata för mig själv men det förändras helt, jag får mycket mer energi och orkar med dagen bättre! Eftersom mitt fönster är riktat mot morgonsolen så fylls mitt rum med ett gul-organge ljus på morgonen så är jag för seg för att ta mig upp så drar jag bara upp persiännen så är det löst! =)

Jag fastnade på min väns facebook nu på morgonen, han har varit i Nya Zealand och har underbara bilder! Jag träffade honom på Ashramet i Rishikesh när jag var i Indien och vi träffades lite efter då och då sen har vi bara hörts över internet! En sån himla skön kille är han, en bra vän! =)

2 bilder från hans resa, jag vill oxå dit!!


Blir det nästa resa kanske? Nya Zealand och Australien.. hmm tål att tänkas på! Nu sticker jag till jobbet men vi hörs vid 17-tiden igen, kramar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0