Torsdag 3 mars 2011



Ugh, inte varit uppe såhär tidigt sen i Indien då Philippe och Ben slet upp mig vid 6-halv 7 för att resa vidare varje gång så vi inte skulle missa något av dagen! Dock sov vi alltid siestas på 2-3 timmar då vi var så trötta så det gav oss inte så mycket i alla fall, men lyssna någon på Tillan?? Hur som helst :P Snart ska jag åka till jobbet för första gången på ett halvår, det känns ganska lugnt dock då jag gjort det här i 3,5 år så det sitter snart i ryggmärgen på mig..

Efter jobbet ska jag käka middag med Cissi på stan så det blir ingen uppdatering förrän ikväll, men jag slänger iväg ett inlägg om stenar och kristaller innan jag drar till jobbet, för er som tvivlat på energier från stenar bör läsa detta! =) Ha en fin dag ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0