Torsdag 31 mars 2011

Halluuu! =) Åh sista dagen i mars idag, imorgon är det 1a april och våren börjar verkligen vara häär! Igår hängde jag en stund med Nadia i stan innan Mika kom in för att joina mig på bio, vi såg The Black Swan och jag som lovat Mika "ingen depparfilm!". Hon satt under typ halva filmen och ba "Hatar dig tillan fyfan för dig, sista gången du väljer film!!" Haha! Filmen var riiktigt bra, jag förstår verkligen varför Natalie Portman fick en Oscar för den men samtidigt var filmen sjukt obehaglig! 

Hur som helst mitt humör är på topp för allt är så bra just nu, idag ska jag ha en lång dag på gymmet och sen möter jag upp Eric för att vänta in världens bästa Sandra på centralstationen (hon mötte ju upp mig i Indien 15 dec och har rest runt sen dess) och ikväll ska vi softa i stan eller något antar jag! Imorgon är det all in med hela finaste gänget för att fira att Sandra har kommit hem, förhoppningsvis kmr Theo, Tobbe och Edgar oxå (tre av de killarna jag träffade i Indien, de landar nämligen i Stockholm imorgon från Indien) 

Sandra och jag i Gokarna, Indien precis när hon kommit för att joina =) ♥


Nu måste jag käka frukost men jag skriver igen innan jag drar till gymmet! Puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0