Andas in, andas ut!

Hej på er! Åhh vilken lång dag det har varit, jag mår dock bättre nu ikväll i alla fall! Hade en break down både igår och en imorse så jag är helt slut nu! Nu har jag fått det ur systemet i alla fall så det var skönt, jag hade till och med lust att gå ut och parta när jag slutade jobbet och vandrade igenom Söder denna varma kväll men jag hade lovat att hänga hemma med syrran! 

Nu har jag precis ätit massa mat (mmm kvällsmat) och ska förhoppningsvis ta en kvällspromenad med lillasyster snart! Jag är ledig imorgon så jag tänkte dra ut och springa imorgon bitti och bara ha en härlig slappdag, även om jag inte partat någonting typ på denna helgen så har den tagit kol på mig!

Tänkte passa på att tacka min fina vänner för att ni bryr er, denna helg har Mika, Sandra och Sofia varit riktiga änglar! Tack för att ni finns här för mig, ni vet att jag finns här för er oxå ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0