Äntligen!

Nu är det på riktigt, jag är ledig från jobbet ända tills i övermorgon kl 16.30! =) Åh vad jag behöver det här! Jag cyklade hem som vanligt från jobbet ikväll och tog en snabbdusch och satte på lite te när jag kom hem! Nu sitter jag här framför datorn och varvar ner lite med min kopp och kollar runt lite på nätet! Jag såg idag i tidningen att aftonbladet hade bedömt Lady Gagas nya album och gett topp-betyg med citatet "erövrar 80-talet"! 

Jag är så spänd på att få höra hennes nya album nu, det är därför jag älskar Lady Gaga för hon är en konstnär på samma sett som Michael Jackson och väcker många minnen från hans musikstil och även 80-talet i allmänhet! Fan vad hon är grym och det här albumet kommer nog vara minst lika grymt som hennes andra låtar! Jag ska inte gå på eventet imorgon för att få höra hennes låtar i förväg men skivan kommer ju ut snart i alla fall! =) 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0