Avrensning av socker!

Japp, nu är det verkligen dags. Jag stod på jobbet idag och kände lite smärta i hjärtat efter att ha ätit choklad, då bestämde jag mig för att ta 2 veckors paus från det! Jag har ett stort beroende till choklad och andra sötsaker och äter gärna dessa onyttigheter i stora mängder, det är grymt dåligt för mina tänder och för min kropp! Jag kommer köra GI-inspirerat i 2 veckor nu för att rensa ur sockret! Jag förbereder mig själv för en kamp men jag ska klara av det, för min skull! 

Jag har till och med skapat mig en egen hylla i kylskåpet med mina varor! =) 


Ett tips till er andra som vill komma igång, starta med att köpa hem massa god mat (men ändå nyttig) som ger er viljan till att äta det istället för onyttigt skit! Köp även hem saker som nagelolja och goda tvålar som gör att under tiden du rensar insidan av kroppen så kommer du även känna dig fräsch och ren på utsidan oxå! Det funkar på mig i alla fall, värt ett försök! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0