Bilder från igår!

Vi startade på Dovas! 


Olle måste vara minst fotogenisk på den här jorden! =P 



Runt stängning så åkte vi vidare! 


På Pub Anchor körde vi vidare! 


Sander och jag kan puta med munnarna, sådeså.. Jag hjärta dig btw sander, PöZz! 



Tre brudarna som höll kvar längst! 


Kim har en hårfetish!  


Jag träffade ett Michael Jackson fan, alltid lika nice! =) 



Du och jag, Olle;) 



Hehe.. tack alla för en sjukt kul kväll, fan vad ni är bra! Nu ska jag dra ut i solen igen
och sola vidare med baben, fan vad nice vi har det här med sol och värme! =)

Postat av: Weliton Macedo

Nirvana was a magnific band and everybody n the world know it. I am just one more to say. Comgratulations to the T-shirt.



Se dig ¬¬

2011-06-02 @ 20:49:44

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0