Bilder från igår med tjejerna!

Hos Sofia! 

Vi hade en helt underbar kväll med middag och sedan massa vin och PRAT! =) 


Världens sötaste Hund?? Lilla Shanti, Sofias helt underbara lilla valp!!   


Jag satte mig sen vid Shantis korg där hon låg och sov, då vände hon sig om så hon låg
med sitt lilla huvud i mitt knä istället! Vilken liten mysvalp va?? Vi blev kära på en gång!




Älskar er tjejer, skriver ju inte ofta om mina närmsta tjejkompisar i bloggen för det är så sällan vi hänger såhär (vi är mest i telefon med varandra eller ses fort då vi alla bor åt olika håll och har så mycket för oss) men ni är bäst och ni kommer alltid finnas för mig och jag för er i vått och torrt! Synd att inte Cissi och Mikkan kunde komma så vi alla hade varit samlade! Aja, nu måste jag rusa till jobbet men vi hörs när jag slutar runt sextiden ikväll ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0