Börjar bli trött..

Heey! Vilken lång dag.. Jag jobbade 11-18 och gick sedan direkt till gymmet för att träna i 1,5 timme och efter det så cyklade jag hem! Jag kom hem för en liten stund sen och åt typ upp halva köket, det var galet så hungrig jag var! Jag kom på idag på jobbet att jag har jobbat varje dag sedan förra måndagen och är inte ledig förrän nu på måndag igen! Men jag vill ju jobba såhär mycket så jag tar alla passen jag kan få tag på, men nu börjar jag bli lite trött asså! =P Jag ska gå och lägga mig tidigt imorgon! 

Min lillasysters pojkvän Daniel är här på middag så de sitter nere i vardagsrummet med våra päron och pratar! Daniel har varit en kompis till syrran ganska länge så jag har redan träffat honom flera ggr och nu är jag för trött för att gå ner och vara social.. Ibland saknar jag veerkligen min och Annas lägenhet i Farsta där man bara kunde komma hem och få vara själv! Ta mig inte fel jag älskar min familj men det var så himla skönt att bara ha sitt eget space! 

Jag var för hungrig för att vänta på bilden men haha, här är mitt tomma yoghurtglas ^^,


Nu måste jag duscha, hörs lite senare ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0