Dagens;


Kläder från H&M! Jag älskar att ha på mig "cykelbyxorna", det är egentligen vanliga
leg ins som är klippta! Skönt att ha på sig kläder som dessa när jag cyklar! =)

Jag gick från jobbet till Ropsten (ca 5 km) och cyklade sen hem från Ropsten, jag klarade inte ens av tanken av att gå ner till mörka tunnelbansperrongen efter att ha jobbat typ hela dagen inomhus! Det är så otroligt härligt väder idag och blommorna i träden doftar så starkt och gott att jag nästan hoppsat hem av sommarglädje! =) Efter jobbet skulle jag egentligen mött upp Sandra och Peter eller Carolina och hennes vänner men jag drog hem istället då jag jobbar ett 10-timmarspass imorgon (8-18)! Storasyster är här idag så nu ska vi dricka lite vin och softa i kvälls-solen innan vi börjar med maten, hela familjen ska grilla idag nämligen! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0