Dessa karlar..

Mika är segare än segast så jag åker in till stan i förväg, min vän Linus ringde nyss och behöver desperat sällskap för han ska köpa badkläder, så jag ställer upp! I klyschiga amerikanska filmer hade våra roller vart ombytta, att jag skulle testa bikinis och han skulle följa med som smakråd och typ dreggla över tjejkropparna, haha! Men nej idag är det jag som ska dreggla över alla manskroppar inne på Björn Borg, hrm..



Jag blir kvar i stan hela dagen; först hänga med Linus, sen möta upp Mika, Nadia & Kenza, sen käka middag på stan med Mika och Anna och sen blir det bio och se Pirates of the caribbean 4 med Mika, Anna, hennes kille m fl! Ha en fin dag, det ska definitivt jag för jag är LEEDIG! Det är jag ju typ aldrig, haha till och med Linus inledde vår telefonkonversation med "När börjar du jobba idag?"


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0