Förändring.

Har jag blivit tråkig? Eller lärde kanske Indien mig att trivas i endast mitt eget sällskap.. Idag hade jag först bestämt att jag skulle hänga med Mika, Nadia och Dilay i Kungsan direkt efter jobbet i solen och så ville även Linus käka middag på stan! Eftersom jag ska upp 7 imorgon så orkar jag inte vara ute sent så nu när jag slutat jobbet så väljer jag hellre att gå härifrån till Ropsten och sedan ta cykeln hem!

Det är inte så att jag inte älskar mina vänner, de är bäst i världen men ibland tycker jag bara det är så skönt att få vara själv istället och jag har upptäckt att jag känt så väldigt många ggr sen jag kom hem från Indien! Det är nog väldigt nyttigt för mig för innan jag åkte till Indien kunde jag knappt vara hemma en kväll själv utan att bli rastlös!

Bild på mig från precis innan jag åkte till Indien, på överraskningsfesten mina vänner
fixat för mig!
  

Bild från när jag precis kommit hem från Indien, 5 månader senare och skulle ut med
gänget för första gången sen innan jag åkte!
 

5 månader i Indien kanske inte gjorde så jättemycket med utseendet men det gjorde verkligen skillnad på insidan! Nu måste jag börja gå men vi hörs när jag kommer hem igen ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0