Fotoalbum för Indien!

Jag älskar att dokumentera! Det är anledningen till att jag skapade den här bloggen, innan jag hade denna så hade jag bilddagboken där jag uppdaterade varenda dag och så skapade jag fotoalbum! Jag har säkert 7-8 fotoalbum från mina resor och så, jag vill ju göra flera men det tar lite tid och ibland tappar jag lusten! Men det är så himla kul att ha när man blir äldre, bloggen kan ju försvinna på något sätt eftersom den ligger på nätet! 

Här har jag suttit och trixat ihop mina tidigare fotoalbum!
Yeeay, Turkietbilderna har kommit=) Let's get started! hehe, vi hörs sen!:*


Dessa fina album köpte jag i Pondicherry i Indien, snart ska de fyllas med fina minnen
från min första långresa! Det kommer dock bli svårt att trycka in 5½ månad i 2 album!

Håller ni med mig? Visst är det roligt med att skriva, bilder, album och tusentals minnen?!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0