Från "semester" till jobbjobbjobb!

Hallå! Jag har inte insett hur bekväm jag blivit av att endast ha jobbat 2 dagar på ca 2 veckor, det var inget jag valde själv utan jag behövdes inte på butiken! Nu däremot är det helt tvärtom, som det ser ut nu så jobbar jag varje dag fram till nästa fredag! Det känns faktiskt sjukt bra för jag behöver verkligen pengar, nu är jag mer taggad för att kämpa också när jag har ett mål! 

Det är prio 1 för mig (och för de flesta andra också) när jag ska spara pengar, att ha ett mål! Det är enklare att kämpa när man har det där underbara i åtanken som man är påväg mot, det kan vara allt från körkortet till en skola, en resa eller vad som helst! Jag har fått lära mig detta från tidig ålder, att vill jag verkligen någonting så måste jag kämpa för att få det! 

Vad skulle mitt nästa mål vara om inte resa? =) (bild från NYC, 2008)


Imorgon är det en lång dag, jag ska upp klockan 7 för att vara på plats kl 9 på stads-
missionen för min och Saras näst sista svenskalektion! Direkt när det är slut åker jag
vidare till jobbet för passet 11-20 ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0