Fredag 13 maj 2011

Godmorgon! =) Ända sen igår har jag väntat på att det dåliga vädret ska slå in, jag tror till och med jag drömde om det inatt! Men än en morgon vaknar jag upp med strålande sol, ingenting att klaga på men hur ska man klä på sig? I Sverige kan ju vädret slå över mitt på dagen så har vi ösregn, 10 grader och åska istället för strålande sol och 20 grader? Hehe, Sverige i ett nötskal! 

På tal om något annat så idag är den första dagen på över en vecka som jag inte ska göra någon som helst träning! Jag cyklar ju vanligtvis till och från jobbet varje dag men lillsyrran behövde cykeln ikväll så jag får ta bussen! Kanske är bra att min kropp får vila helt efter gympasset igår, se på bilder längre ner på mina axlar!! Jag fick panik när jag hoppade in i duschen och såg märkena, det ser helt sjukt ut! Mamma trodde det var bristningar haha, på axlarna?!  

Jag lyfte nog lite för tungt på benpressen..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0