Fredag 6 maj 2011

Hallåhallå! =) Idag mår jag jättebra för solen skiner ute och det är lite varmare, äntligen vänder vädret igen så idag ska jag cykla till jobbet! Igår hade jag en sån underbart mysig kväll med tjejerna, vi lagade middag ihop och drack sedan massa vin och pratade! Det var Astrid, Sofia, Jossan och jag som var hemma hos Sofia och tyvärr kunde inte Cissi och Mikkan komma! Vi fyra kände oss som gifta par när vi tjaffsade om hur vi skulle steka köttet eller skära grönsakerna och vi skrattade så mycket hela kvällen åt allt möjligt! 

Bland det viktigaste med riktiga vänner är att man kan känna sig bekväm med dom och att man kan berätta vad som helst, riktiga vänner ska även finnas där för dig i vått och torrt! Så nära är vi alla och vi pratade även om det igår, vi behöver inte höras på telefon varje dag men ändå kan någon av dem ringa mig 3 på morgon och må skit och behöver prata! Jag tänkte nu på vad en kvinna sa till min vän Sarit när hon låg på sjukhuset i Indien; "Family is not necessarily the actual family you have at home, family is people who are there for you when you really need them."

Jag och min fina Astrid som inte setts sen sommaren 2010! 


Sofias lilla valp Shanti i mitt knä!


Nu ska jag äta frukost men lägger sedan upp fler bilder från igår ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0