God natt!

Nu ska jag verkligen stänga av datorn och gå och lägga mig, jag ska upp klockan 6 imorgon bitti och idag var jag så trött att jag hade svårt att koncentrera mig på stads-
missionen imorse! Jag behöver mer sömn och just nu satsar jag helt på jobbet, det är
så mycket lättare när man har något att se fram emot efter allt kämpande! 

Sedan händer massa roliga saker i helgen även om jag jobbar alla dagarna, på fredag är det personalfest så jag går direkt dit efter jag slutar på fredag! På lördag åker jag direkt till pappas bandmedlem Tottes spelning i Sundbyberg efter jobbet, ser verkligen fram emot att höra han och hans andra bands musik! =) 

En bild från New Strangers-spelningen på Country-kryssningen i början av mars! Pappa
är längst till vänster och Totte är han i mitten med röda kavajen! =) Stiliga män är dom!


Hittade även en söt bild på mig och Viran från samma kväll!



Sov gott allihopa, hörs tidigt imorgon bitti!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0