Hard work pays off!

Heej, vad dålig jag är på att uppdatera nu för tiden! Det beror ju dock på att jag jobbar hela tiden, idag jobbade jag 12-21.15 så jag kom hem för inte så länge sen! Sen pratade jag med Mika i telefon från typ kl 22 tills nu, vi kan inte prata i telefon i typ en halvtimme utan pratar vi i telefon så blir det minst ett par timmar! Mirre får damp som alltid lyckas ringa när jag pratar med Mika, haha så får jag massa sms om att jag ska lägga på med Mika! :P 

Jaja, jag är jätteglad i alla fall för jag fick massa fler tider på den här Coop-butiken, jag kommer kunna lägga undan jättemycket nästa månad! =) Det var så kul för jag stod inne på kontoret och skrev på tiderna jag kunde jobba på den här butiken (skrev på alla tider haha) och samtidigt ringer en annan coop-butik och ville jag skulle jobba där! Chefen bara skrattade åt mig när jag försökte få tider överallt haha, nä så illa är det inte! Jag har flera lediga dagar som kommer denna månad också men det kändes bara så mycket då för stunden, lite kul.. 

Sitter här med en kvällskopp te och ska snart hoppa i säng!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0