Härlig kväll med bästis!

vad vackert det är här ute på landet, dock när jag satt på bussen tänkte jag "tar det nånsin slut?" Det var ju så länge sen jag åkte ut hit att jag inte kom ihåg hur länge bussresan faktiskt tog, men tillslut var jag framme i alla fall och Bonnie mötte mig vid stationen! Nu lagar vi middag tillsammans i deras stora luftiga kök, Bonnie lagar en soppa med sötpotatis & kokosmjölk och jag gör en jättegod salladsblandning med stekt bröd till det som man lägger grönsakerna på!

Ända sen jag såg på filmen Julie & Julia för första gången (det var i Indien, när Sandra och jag volontärarbetade på en skola första månaden av vår resa) så har jag velat göra den där salladsblandningen med stekt bröd så nu är det dags! Senare ikväll ska vi bara prata och se på film, vad skönt det är att komma ut hit och bara få andas en kväll!

Två bilder från denna underbara plats, kommer upp fler imorgon!



Hoppas ni har en trevlig måndagskväll! =) Kramar ♥

Postat av: malin

Gud vilket stort o härligt kök!

En till fråga om Indien: mitt ex var där och han tyckte inte om det för attd et var för "stökigt" Månniskor överallt, stressigt och för mycket som hände omkring helt enkelt. Upplevde du samma sak?

2011-05-04 @ 18:11:05
URL: http://lunsan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0