Härlig sommardag!

Kenza och jag ligger här i solen och njuuter! Vi har lagat lunch, ätit glass och stekt i solstolarna hela dagen! Suger balle att jag måste åka till jobbet snart! Mani springer runt här i trädgården helt lyrisk, han älskar verkligen att få springa runt här på gräs och Kenza kastar pinne efter pinne haha! Jag är dock så himla orolig för min Kasper som är jättekonstig, han ligger bara och sover i mammas och pappas säng och orkar knappt röra sig.. Nånting är fel så mamma och Viran ska in till vetrinären med honom i eftermiddag, snälla snälla låt det inte vara något allvarligt fel med honom!! 

Lite bilder från idag! 




Nu ska jag ner och sola sista timmen innan jag måste bege mig till jobbet!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0