Ha en trevlig lördagskväll!

Åh vad skönt att vara hemma, jag har precis tagit en dusch och hoppat i mjukiskläderna (mina favvobyxor från Indien) och ska snart äta middag med päronen innan Eurovision början! Jag kom att tänka Tillan år 2010 idag, hon hade aldrig valt att sitta hemma en lördagskväll för Eurovision, iofs hade hon nog inte valt att sitta hemma en lördagskväll för någonting om jag tänker efter haha.. Nä, nu överdriver jag nog lite men åt det hållet var det i alla fall men efter Indien har jag verkligen lugnat ner mig med att gå ut hela tiden! Nu beror det delvis också på att jag konstant sparar pengar till min efterlängtade resa till Sydamerika i höst!

Så fort jag har ett mål i sikte så blir det så lätt för mig att jobba så pass mycket som jag gör, då blir det värt det i slutet! Dock vet jag att det är ganska farligt i Sydamerika så jag måste snart ragga upp någon att åka med, kanske blir det på backpacking.se återigen? Får se, nu är det dags för hemmakväll med världens bästa föräldrar! 


Hörs imorgon ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0