Hemmamys!

Hej på er! Alla ni Stockholmare, visst har vädret varit helt stört idag?? Jag har ju jobbat hela dagen men har sett ut genom fönstret att ena sekunden skiner solen, andra sekunden så är det grått och ÖSregn ute! Det gick fram och tillbaka på så sätt 3-4 ggr, visst är det ganska vanligt svenskt väder men det var typ monsunregn! Jaja, regnet upphörde i alla fall precis innan jag slutade jobba så jag var nöjd och torr! 

Nu har jag precis ätit middag, jag var så hungrig att jag sprang direkt in till köket och fixade iordning mat! Mamma och pappa börjar laga mat nu men jag kunde bara inte vänta! Snart ska jag fixa iordning en kopp te och sedan testa att fixa lite "nyttigt snacks"! Jag ÄLSKAR verkligen sparris så jag tänkte steka lite och lägga riven ost på, låter väl hur gott som helst?? 

Kvällens middag blev köttfärs med riven ost på, lite sweet chili sås & sallad som bestod
av avocado, isbergssallad, gurka och röd lök! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0