Humor!

Halluu! Idag kom sommarschemat upp på jobbet och hela min sommar är fullsmockad med jobbtider, YES! Mina arbetskamrater tror ju typ att jag har en skada när jag hoppsar runt och jublar över att jag kommer jobba som en galning hela sommaren, men det är ju precis vad jag vill så jag kan spara massor till i höst! =) Gud, vad jag tjatar om det men det är typ det enda som är i mitt huvud just nu! 

Min vän Sofia ringde när jag slutade jobbet och då insåg jag hur jag knappt pratat eller hängt med vänner på länge (förutom med bästis i förrgår!) Jag har mest jobbat och varit hemma haha, så jag testade att ringa frugan nyss men fick dissen där! Vi har inte pratat sen i lördags vilket är typ ett rekord, vi hade knappt så lång tid emellan pratstunderna när jag var i Indien haha! Okej, där överdrev jag grovt men förutom Indien då! 

Dessa streckgubbs-historier ÄLSKADE jag när de kom ut för flera år sedan, jag och Viran gick
nyss in och kollade in dom senast som inte alls var bra! Hittade dock denna, så sjukt rolig! =)
Cyanide and Happiness, a daily webcomic


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0